Σελίδες

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

E I Δ Η Σ Ι Ο Γ Ρ Α Φ Ι Α ΜΗΝΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011

Μαθήματα και εμπειρίες από τη ΧάγηPDF Εκτύπωση E-mail 
  
Παρασκευή, 09 Δεκεμβρίου 2011 16:06
Η αρνητική γιά την Ελλάδα απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, σχετικά με την εναντίον μας προσφυγή της ΗΠΓΔΜ, λόγω της παρεμποδίσεώς της να καταστή μέλος του ΝΑΤΟ, είναι δυσάρεστη, αλλά όχι αναπάντεχη. Και, αν και δεν μου αρέσει η αναδίφηση στο παρελθόν γιά να αποδοθούν ευθύνες γιά τις σημερινές συνέπειες παλαιοτέρων ενεργειών, είναι απαραίτητο εν προκειμένω να γίνει μιά τέτοια αναδρομή, αν όχι γιά άλλο λόγο, με την ελπίδα ότι μπορούμε να διδαχθούμε και να μην επαναλαμβάνουμε αενάως σφάλματα που συνεχώς επιδεινώνουν τη θέση μας. Διότι η Ελλάς είναι μία από τις λίγες –τις ελάχιστες- χώρες που έχει και θα εξακολουθήσει να έχει προβλήματα εξωτερικής πολιτικής. Και πρέπει κατά το δυνατόν να αποτρέπουμε, εί μη τι άλλο, την επιδείνωση τους με κακούς ή έστω άστοχους χειρισμούς.
Η απόφαση του ΔΔΧ ήταν η αναμενομένη. Και αυτό εξηγείται από αμαρτίες τόσο του παλαιοτέρου όσο και του πλέον προσφάτου παρελθόντος. Εξηγούμαι.
Η ενδιάμεσος συμφωνία επί της οποίας στηρίχθηκε η προσφυγή της ΗΠΓΔΜ εναντίον μας είναι, δυστυχώς γιά μας, σαφέστατη στο σημείο αυτό. Το άρθρο 11 τονίζει ότι η Ελλάς (the party of the first part !!) δεν θα προβάλλει αντιρρήσεις γιά την ένταξη της ΗΠΓΔΜ σε οποιονδήποτε Διεθνή Οργανισμό του οποίου η ιδία είναι μέλος. Μόνη παραχώρηση είναι άν the party of the second part επιδιώξει να ενταχθή με όνομα διάφορο εκείνου με το οποίου έγινε δεκτό στον ΟΗΕ –δηλαδή ΗΠΓΔΜ. Μόνο αν επιδιώξει κάτι τέτοιο, επιτρέπεται στην Ελλάδα να εκφράσει αντιρρήσεις!!
Είναι να απορεί κανείς πώς η Ελλάς απεδέχθη να υπογράψει και να δεσμευθεί από ένα τέτοιο κείμενο. Παραλείπω τον εξευτελισμό να μην επιτρέπεται στη χώρα μας να αναφερθή με το όνομά της και να έχουμε τις ανοησίες του «the party of the first part» και «the party of the second part» –εκφράσεις της αγγλοσαξονικής νομικής πρακτικής, που μου θυμίζουν μόνο μία σκηνή από μιά προπολεμική ταινία των αδελφών Μάρξ. Αυτό δε, επειδή η ΗΠΓΔΜ δεν δεχόταν να μνημονευθή με το όνομα με το οποίο είχε ενταχθή στα Η.Ε., αλλά επέμενε στο «συνταγματικό» της όνομα. Και τούτο, παρ’ όλο που η συμφωνία αυτή συνετάσσετο –τύποις- από τον εκπρόσωπο του Γενικού Γραμματέως των ΗΕ. Θα μπορούσαμε, υποθέτω, να αντιτάξουμε ότι αν η ΗΠΓΔΜ ντρεπόταν γιά την ονομασία της αυτή, εμείς αντιθέτων είμαστε υπερήφανοι για το όνομά μας. Και να επιμείνουμε να αναφερθούμε ως Ελλάς.
Πέραν όμως αυτού, υπάρχει και άλλο πρόβλημα. Με την ενδιάμεσο συμφωνία, στο σημείο αυτό, απεμπολούμε το δικαίωμα να έχουμε αντιρρήσεις ουσίας, ανεξάρτητες από το θέμα της ονομασίας. ΄Εστω ότι υπάρχει αίτημα εντάξεως της ΗΠΓΔΜ σε ένα Οργανισμό, όπου η ένταξη της θα ήγειρε σοβαρά οικονομικά προβλήματα γιά μας. Δεν δικαιούμεθα να τα επικαλεσθούμε γιά να εναντιωθούμε στην ένταξη. Αυτό κι’αν είναι εγκατάλειψη στοιχειωδών δικαιωμάτων μας...
Τεράστιες, πιστεύω, είναι οι ευθύνες του τότε Πρωθυπουργου Α. Παπανδρέου που απεδέχθη ένα τέτοιο κείμενο, το οποίο από πλευράς ΗΠΓΔΜ περιέχει μόνο προθέσεις καλής θελήσεως –η οποία ουδέποτε επεδείχθη- ενώ η Ελληνική πλευρά αναλαμβάνει συγκεκριμένες και βαρείες δεσμεύσεις. Αναρωτιέμαι αν γιά τη διαμόρφωση ή, έστω, γιά την προ της υπογραφής αξιολόγησή του κειμένου αυτού, ρωτήθηκε κάποιος νομικός ή κάποιος έμπειρος διπλωμάτης. Αναρωτιέμαι, αλλά φοβούμαι πως η απάντηση είναι αρνητική. Το θέμα προφανώς χειρίσθηκαν, όπως συχνά συμβαίνει στα καθ’ ημάς, διάφοροι μαθητευόμενοι μάγοι (όρα Συμφωνία Davos) και αγνόηθηκαν η πείρα και οι γνώσεις των ειδικών.
Είναι πράγματι αξιοπερίεργο πώς ήταν δυνατόν να υπογραφή ένα τέτοιο κείμενο. Τηρουμένων των αναλογιών, θυμίζει πολύ το αλήστου μνήμης Σχέδιο Αννάν, το οποίο περιείχε, περαν των άλλων τερατουργημάτων, συγκεκριμένες δεσμεύσεις σε ό,τι αφορούσε την ελληνοκυπριακή πλευρά και απλώς προβλέψεις γιά μελλοντικές παραχωρήσεις, εξαρτώμενες από την καλή θέληση της τουρκοκυπριακής.
Ανεξάρτητα όμως από αυτά, η ενδιάμεσος συμφωνία υπεγράφη και έκτοτε εδέσμευε την Ελλάδα. Στοιχειώδες καθήκον ήταν να πολιτευθούμε κατά τρόπο που δεν θα παρεβίαζε τις προβλέψεις της. Ακριβώς το αντίθετο κάναμε στην περίπτωση της υποψηφιότητος της ΗΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ. Αφού προηγήθηκε μια θορυβώδης συζήτηση ως προς τις προθέσεις μας, διατυμπανίσαμε και υπερηφανευθήκαμε ότι προβάλαμε βέτο, αντι να περιορισθούμε να πούμε ότι το σύνολο της Συμμαχίας έκρινε για τον α ή τον β λόγο να μην αντιμετωπισει τώρα την υποψηφιότητα της χώρας. Υπεράνω όλων, όπως συνήθως συμβαίνει, οι τιτλοι των εφημερίδων... Και το ΔΔΧ επεσήμανε ότι ανεξαρτήτως της ομοφώνου αποφάσεως του ΝΑΤΟ, καθίστατο σαφές από τις δηλώσεις των τότε Πρωθυπουργού και Υπουργού Εξωτερικών ότι η Ελλάς είχε προβάλει βέτο.
Θα έπρεπε να πάρουμε μαθήματα από άλλες χώρες οι οποίες δεν θυσιάζουν τα πάντα στον βωμό μιάς φευγαλέας δημοσιότητος. Διάβαζα τις προάλλες ότι η Κύπρος απέτρεψε τη συμμετοχή της Τουρκίας σε ειδική συνάντηση της ΕΕ, όπου επρόκειτο να συζητηθή το θέμα της Συρίας. Ο Πρόεδρος Sarkozy επιθυμούσε τη συμμετοχή αυτή ενός έμπειρου γείτονα της σπαρασσομένης Συρίας, ο οποίος θα μπορούσε πολλά να συνεισφέρει στη συζήτηση γιά την κατάσταση στη χώρα αυτή. Μετά όμως τις προσβλητικές δηλώσεις Gul ως προς την επικειμένη κυπριακή Προεδρία της ΕΕ, η Λευκωσία απεφάσισε, ορθώς, να αντιδράσει. Και αντέδρασε σοβαρα, ήρεμα, χωρίς τυμπανοκρουσίες. Μπορεί κανείς να φαντασθή πως θα είχε αντιδράσει η Ελλάς υπό ανάλογες συνθήκες.
Πάντως, σε ό,τι αφορά την ΗΠΓΔΜ, και την προσφυγή της στη Χάγη, ό,τι έγινε, έγινε. Το πιό σημαντικό είναι η εμπειρία αυτή να μας γίνει μάθημα –δηλαδή να γίνει μάθημα στους ιθύνοντες. Να συνειδητοποιήσουν ότι στις διεθνείς σχέσεις δεν αρκεί να έχεις δίκηο. Πρέπει να το διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά –κυρίως όταν δεν είσαι μία υπερδύναμις που μπορεί να επιβάλλει στους τρίτου τις επιθυμίες της. Καλά είναι τα πρωτοσέλιδα και οι πηχυαίοι τίτλοι. Αυτά όμως δημοσιεύονται και προβάλλονται γιά μία και μόνο μέρα. Η επομένη έκδοση θα έχει άλλες προτεραιότητες. Οι προτεραιότητες όμως της εξωτερικής μας πολιτικής και τα θέματα που καλείται να αντιμετωπίζει διατηρούνται αμετάβλητες

=====================================================================



===================================================================

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

12 / 12 / 201116:46

Μάχη Μανιάτη-Κικίλια

Τα ξίφη τους διασταύρωσαν το πρωί ο Υπουργός ΥΠΕΚΑ, Γιάννης Μανιάτης και ο Αναπληρωτής Γραμματέας προγράμματος της ΝΔ και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στην Περιφέρεια Αττικής, Βασίλης Κικίλιας, στο περιθώριο του Συνεδρίου, «Εξελίξεις στον τομέα της Ενέργειας, σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο».

Μάχη Μανιάτη-Κικίλια


Αφορμή στάθηκε το μείζον θέμα της χάραξης της Ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ) και η Υφαλοκρηπίδα.


Σύμφωνα με πληροφορίες ο Υπουργός ΥΠ.Ε.Κ.Α τόνισε πως «Είμαστε σε πλήρη σύμπνοια και συνεργασία με την Κύπρο και όποτε κρίνουμε ότι είναι προς το κοινό συμφέρον θα χαράξουμε ΑΟΖ.


Η Υφαλοκρηπίδα καλύπτει την ΑΟΖ, για να λάβει την απάντηση Κικίλια πως « Η Κύπρος από το 2003, επί αειμνήστου Τάσσου Παπαδόπουλου, σας ζητάει να χαράξετε ΑΟΖ κι εσείς αρνείστε!


Η Κύπρος τόλμησε και χάραξε ΑΟΖ με το Ισραήλ, τρύπησε  στα 200 νμ. και βρήκαν υδρογονάνθρακες αξίας 5 ΤΡΙΣ. Δολαρίων. Εσείς κόβετε μισθούς και συντάξεις».


Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, που πρόσκεινται στο «γαλάζιο» στέλεχος, ο κος Μανιάτης φέρεται να δήλωσε πως,  «Όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης λειτουργήσαμε υπεύθυνα και προς το συμφέρον της χώρας με την Υφαλοκρηπίδα», για να λάβει την απάντηση πως «σε όλη τη διάρκεια της μεταπολίτευσης αποκρύψατε από τους Έλληνες την ΑΟΖ που είναι το Δίκαιο της Θάλασσας ψηφισμένο από το 1982 και μας δίνει στρατηγικό πλεονέκτημα.


Ως εδώ, εμείς θα  ανακηρύξουμε την ΑΟΖ, δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Αργά ή γρήγορα, θα αποκαλυφθεί όλη η αλήθεια για τον φυσικό μας πλούτο και πως τον διαχειριστήκαμε».
Ενημέρωση για όλες τις ειδήσεις και την επικαιρότητα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με ένα στη σελίδα του Newsbomb.gr.

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - CONTRIBUTION OF THE GREEK CIVILIZATION - CULTURE IN THE NATIONAL AFFAIRS OF GREECE


ΜΑΝΩΛΗΣ  ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ

Ο  ΑΡΙΣΤΟΣ - ΜΕΓΙΣΤΟΣ  ΚΑΙ  ΤΥΧΕΡΟΣ   ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ  ΤΗΣ  ΙΕΡΗΣ   ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ  ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗΣ    ΣΚΑΠΑΝΗΣ  

MANOLIS  ANDRONIKOS

The  BEST  -  The  MAXIMUM   AND  The  MOST  LUCKY  OPERATOR  OF  THE  HOLY GREEK   MACEDONIAN   ARCHAEOLOGICAL   HOE
================================




























ΑΠΑΝΤΗΣΗ 
ΣΤΟΥΣ  ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΥΣ   ΚΑΙ  ΛΑΘΡΕΜΟΠΡΟΥΣ
ΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ  ΤΗΣ  ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ  ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ ΜΑΝΗΣ { Οκτατάξιο }





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΓΥΜΝΑΣΙΟ   ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ   {Οκτατάξιο }
ΧΡΟΝΟΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ  -
   ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΗ   ΜΙΑΣ   ΣΗΜΑΝΤΙΚΗΣ   ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 
ΣΤΗΝ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ   ΣΤΗ  ΜΑΝΗ
========================================== 


Πάντα  και όπου  σε αντικρίζω        
 με  λαχτάρασταματώ και περήφανα δακρύζω ταπεινάχαιρετώ  σε χαιρετώ


Η  ΣΗΜΑΙΑ  ΤΗΣ  ΜΑΝΗΣ



ΠΕΤΡΟΜΠΕΗΣ    ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗΣ
Ο  ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ   ΚΑΙ  
ΜΕΓΑΛΟΣ  ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ,
ΠΡΟΣΦΟΡΑ  ΤΗΣ  ΜΑΝΗΣ
ΣΤΟΝ  ΜΕΓΑΛΟ  ΑΓΩΝΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ  ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ  ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ



ΜΑΝΙΑΤΙΚΗ  ΦΡΟΥΡΑ  


File:Greek revolution pistols.jpg


ΤΑ  ΟΠΛΑ  ΤΑ  ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ
ΠΑΤΡΙΔΑ  ΣΑΝ  ΤΟΝ  ΗΛΙΟ  ΣΟΥ  
ΗΛΙΟΣ  ΑΛΛΟΥ  ΔΕΝ  ΛΑΜΠΕΙ
Η  ΘΕΑ  ΑΘΗΝΑ

ΕΙΣΟΔΟΣ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ
{{  Η ανακύκληση  των βιοχυμών μας στις  Ρίζες  μας  συνιστούν  βασική προϋπόθεση της ηθικής  και πνευματικής ανάπτυξης μας  και δυναμώνουν την αγάπη μας  και για την γενέτειρα  μας  Γη }}. 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ   ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ   ΣΗΜΕΡΑ


Γυμνάσιο  Αρεοπόλεως   στην δεκαετία του 50.
----------------------------------------------------------
ΓΥΜΝΑΣΙΟ   ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ   ΜΑΝΗΣ
Ένας Ιερός  Χώρος – Ένας Ναός του πνεύματος.
Εδώ σ`αυτό το πνευματικό Εργαστήρι σε καιρούς δύσκολους –Πέτρινα  Χρόνια, Δάσκαλοι βαπτισμένοι στην κολυμβήθρα του Ελληνικού Πνεύματος –Πολιτισμού λειτούργησαν αφιερωμένοι στην αποστολή τους δοκιμαζόμενοι από  βασικές  βιοτικές ανάγκες και μετάδωσαν –χάρισαν παιδεία με πολλούς Καρπούς – μεταλαμπάδευσαν  φως πνεύματος σε παιδιά της Μάνης, τα οποία αναζητούσαν  το Φως της Παιδείας –της γνώσεως, σε συνθήκες   μεγάλης και σκληρής αντιπαλότητας με  ελλειμματική- παιδοβασανιστική  βιοτική στέρηση.
Οι Δάσκαλοι αυτοί εκπαίδευσαν  πνευματικούς Μαραθωνοδρόμους για τους κοινωνικούς αγώνες  της Ελληνικής Κοινωνίας –Πατρίδας, οι οποίοι τίμησαν και τιμούν την Ελλάδα και την Μάνη.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ  ΞΕΝΙΚΑΚΗΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΛΕΩΣ
1952  -  1960
ΕΝΑΣ  ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ  ΠΑΤΕΡΑΣ  ΠΟΛΛΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ  ΤΟΤΕ  ΤΗΣ  ΜΑΝΗΣ


ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ  ΚΑΙ  ΜΑΘΗΤΕΣ  ΤΟΥ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ
ΣΤΗΝ  ΔΕΚΑΕΤΙΑ  ΤΟΥ  1950.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΙ  ΓΟΝΕΙΣ  ΜΑΣ  ΜΑΣ  ΧΑΡΙΖΟΥΝ  ΤΟ  ΖΗΝ   ΚΑΙ  ΟΙ  ΔΑΣΚΑΛΟΙ  ΜΑΣ   ΤΟ  ΕΥ  ΖΗΝ
--------------------------------------------------------------------------
 Διακρίνονται καθήμενοι οι Καθηγητές από αριστερά προς δεξιά:
1}.Ιωάννης Οικονομάκης , Μαθηματικός,- 2}.Δημήτριος Σεκούρης, Φυσικός,- 3}.Ευάγγελος  Ξενικάκης  Φιλόλογος -Γυμνασιάρχης,- 4}.Σαράντος  Ξανθουλέας, Φιλόλογος και  4}. η συμπαθέστατη Θεανώ Ψυκάκου Φιλόλογος.
 -----------------------------------------------------------------------------------

Γυμνάσιο  Αρεοπόλεως   στην δεκαετία του 50--

ΕΥΓΕΝΗΣ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ   ΣΤΗΝ  ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ  ΤΗΣ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ  <<   η  ΦΩΝΗ   των απανταχού τέκων
Της ΜΑΝΗΣ >> του εκλεκτού Μανιάτη  Νικ.Καλαποθαράκου
----------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
  Μια φωτογραφία που μας φέρνει ευχάριστες μνήμες

    Εκδρομή Ογδόης και μερικών παιδιών της εβδόμης Γυμνασίου Αρεοπόλεως στον Μιστρά. 
Επικεφαλής  ο Γυμνασιάρχης μας Ευάγγελος Ξενικάκης και η φιλόλογος Καθηγήτρια  Ελένη  Βαβαλέα. 
Μαθητές — Μαθήτριες διακρίνονται από δεξιά: 
α. Μαθήτριες 
1}.Μαρία Παναγιωτοπούλου,  2}.Μαργαρίτα Οικονομάκη

3}.Βασιλική Μεσάδου, 4}. Μαριγούλα Πατρικοβασιλάκου,
5}.Βασιλική Κονιστή, 6}. Ελένη Κυριακουλέα,
7}. Γαρυφαλλιά Μεράκου, 8}. Γεωργία Γουρδομιχάλη,
 9}. Ελισάβετ Κωνσταντινάκου 10}.  Κατερίνα Κατσαρά.
Ομοίως 11}.  η μικρή Κατερίνα Στρατάκου - της Τρίτης Τάξεως
και 12}. η Βαγγελιώ Κυριακόγκωνα (συνοδός). 
β. Μαθητές 
1}. Παναγιώτης Βλαχονικολέας. 2}.Πέτρος Τσιριγώτης,

3}. Βασίλης  Γεωργιτσόγιαννης, 4}. Παναγιώτης Γεωργαράκος,
6}. Γεώργιος Θεοδωρακάκος,  7}.  Νίκος Καλαποθάκης,
8}. Πετρούνης Νιαρχάκος,  9}. Θεόδωρος Ξιφαράς,
10}. Κων/νος Ανδρεϊκος, 11}. Πέτρος Λαγιάκος,
12}. Πέτρος Κατσιόρχης, 13}. Παύλος Λαγιάκος,
14}. Ιωάννης Εξαρχάκος, 15}. Αντώνης Μακαρούνης,
16}. Αδελφοί Βουτηράκου, 17 }.Δημήτρης Οικονομάκης,
18 }.  Γιώργος Γατέας, 19}. Δημήτρης Σάββαρης,
20}. Ιωάννης Λαγούδης,  21}. Δημήτρης Κουφόγιαννης,
22}.  Παναγιώτης Μακαρούνης, 23}. Γεώργιος Σκάτζικας,
24}. Νίκος Πατρινέλλης, 25 }. Μιχάλης Δαβάκης και
26}. Κων/νος   Σπηλιώτης.  27 }. 
Η φωτογραφία και τα ονόματα προσφέρθηκαν από το στρατηγό ε.α. Πετρούνη  Νιαρχάκο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Ενημερωτικό Σημείωμα .
Εκ μέρους της Ιστοσελίδας μας  παρακαλείται όποιος δύναται  να προσδιορίσει  τα προαναφερόμενα
 πρόσωπα στην φωτογραφία, να σημειώσει  τον αύξοντα αριθμό της λίστας στο πρόσωπο που αντιστοιχεί, πάνω στη φωτογραφία και να μας επιστρέψει την σχετική ενημέρωση  στη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
 tzeferakoslp@gmail.com,
ενδεχομένως ο αγαπητός μας κ. Πετρούνης Νιαρχάκος, τον οποίο ειδικώς παρακαλώ.
Εκτιμούμε ότι η συμπλήρωση της Λίστας συνιστά  σεβασμό στο Γυμνάσιο μας και στην ευεργετική λειτουργία του, αλλά και στα εκλεκτά παιδιά της Μάνης,  που εμφαίνονται στην φωτογραφία, πραγματικούς  κοινωνικούς αγωνιστές στα πέτρινα χρόνια, μέσα στα μαρμαρένια αλώνια.
Λεωνίδας π. τζεφεράκος {  τηλ. 6937266208 -  }.

======================================================================= 


ΜΑΘΗΤΕΣ  ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ
7ης τάξης  Σχολ. έτους 1952 - 1953
------------------
Όρθιοι από δεξιά προς αριστερά. 1}. Ευάγγελος  Τζεφεράκος Διευθυντής Υπουγείου Παιδείας  εν συντάξει, 2}.Λεωνίδας Λαγιάκος, 3} Δημήτριος  Μεσίσκλης Διευθυντής Υπουγείου Εθνικής Αμυνας   εν συντάξει 4}. Αντώνιος  Λυράκος, 5}. Ιωάννης Λιουνέας  Υπστράτηγος  ΕΛ.ΑΣ. α.ε. 6}.Γεώργιος  Μοτσάκος , 7}. Δημήτριος Τσοτάκος  Διευθυντής  ε.σ. στο Αστεροσκοπείο Αθηνών. Καθήμενες από δεξιά προς αριστερά 1}  .............Αντωνοπούλου [από το Κουσκονι ] 2 }............... 3}. ..... Μοσχάβάκου  [από το Κουσκούνι]  4}.Βούλα  Αβραμάκου[ από τη Γέρμα]. 5]. Σταυρούλα  Μαριόλη [από τον Κάβαλο ].
===================================================





Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΑΜΥΝΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ






















ΟΡΚΟΣ  ΤΩΝ  ΕΛΛΗΝΩΝ
===========================================================

Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011


Κατάθεση ψυχής απο τον Α/ΓΕΣ Φραγκούλη Φράγκο στην 1η Στρατιά ! (video)

Ο Στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος Βαρυσήμαντη τοποθέτηση με πολιτικό περιεχόμενο του απερχόμενου αρχηγού ΓΕΣ Στρατηγού Φραγκούλη Φράγκο στην 1η Στρατιά Λάρισας (αποκλειστικό βίντεο) 


Ο Στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος 
Στρατηγός Φραγκούλης Φράγκος: «Ήμασταν, είμαστε και θα είμαστε πιστοί στη Δημοκρατία και στο Σύνταγμα… …μας χρωστάνε δεν τους χρωστάμε…»

Έβγαλε τα εσώψυχά του ο «εκρηκτικός» απερχόμενος αρχηγός ΓΕΣ στρατηγός ε.α. πλέον Φραγκούλης Φράγκος, στην τοποθέτηση που έκανε κατά την...
διάρκεια της δεξίωσης στην τελετή παράδοσης – παραλαβής, της διοίκησης της 1ης Στρατιάς στη Λάρισα, το περασμένο Σάββατο.
Ο Στρατηγός έκανε εκτενή αναφορά στα πρόσωπα της ηγεσίας του Στρατού και της 1ης Στρατιάς, πρώην και νυν. Αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο που επιτελέσθηκε στο στρατό και τι θα πρέπει να γίνει.
Επίσης, αναφέρθηκε στην αντιαρματική τάφρος 130 χιλιομέτρων στον Έβρο, πλάτους 32 μέτρων και βάθους 7, η οποία δεν θα είναι απλά μία τάφρος, αλλά υπάρχουν φιλόδοξα σχέδια - μελέτες χωρίς κόστος για ένα πλωτό ποτάμι που θα μπορεί να συνδεθεί με τον Δούναβη, το Ρότερνταμ, Άμστερνταμ, Αμβούργο.
Το έργο γίνεται από το Μηχανικό και για την δημιουργία της τάφρου έπεσε πολύ δουλειά από φιλότιμους στρατιώτες, τώρα που τα δημοσιονομικά της χώρας δεν είναι καλά. Μίλησε για την παρούσα εχθρική απειλή, την αποκάλυψη του σχεδίου «Βαριοπούλα» κ.α. από τα οποία μερικά μπορεί να αναφέρει, άλλα όχι! Επιβάλλεται ένα έχουμε έναν επιχειρησιακό σχηματισμό, όχι μόνο στον Έβρο. Τόνισε πως ορθός επεβλήθη η κάθετη δομή διοίκησης και πιστεύει πως τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Υπάρχει δωρεάν μελέτη αξίας 3.000.000 ευρώ για δημιουργία κάθετου άξονα της Εγνατίας. «Αυτά τα λέω γιατί ελέχθη κάποτε πως δεν είναι και παραγωγικός ο στρατός, ε όχι αυτό δεν το δεχόμαστε!».

Στη συνέχεια, είπε πως μόνο με θάρρος θα πάμε μπροστά και το αύριο θα είναι καλύτερο.
«Μας χρωστάνε δεν τους χρωστάμε, μας χρωστάν πολιτισμό, μας χρωστάν ηθικές αξίες, αρχές και να μην πω μας χρωστάνε και αυτά που μας πήρανε το ’41. Γι’ αυτό μπορούμε να κοιτάμε κατάματα όλον τον κόσμο…».

Ο Στρατηγός είπε για την ερώτηση που του έγινε για το τι θεωρεί επιτυχία να γίνει, ανέφερε: «Να μπορέσουμε να πάρουμε τα 2,5 δισεκατομμύρια δωρεάν στρατιωτικό υλικό… …να συνεχίσουμε τα εξοπλιστικά μας, να ‘ρθούνε τα πυρομαχικά των 120 χιλιοστών… …να φτιάξουν των 40 χιλιοστών, να πάρουμε τα πυρομαχηκά που χρειαζόμαστε για τα ελικόπτερα, να γίνει η αναβάθμιση των Απάτσι.


Διαβάστε περισσότερα: http://trikalagr.blogspot.com/2011/11/video_1762.html#ixzz1d2RbqJGw

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ

ΣΑΣ  ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ  ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ  ΤΟΥ  ΓΥΜΑΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΟΛΕΩΣ

ΚΑΙ  ΣΑΣ ΕΥΧΌΜΑΣΤΕ   ΚΑΛΑ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ  ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΕΣ  ΤΟ  ΝΕΟ ΕΤΟΣ  ΠΟΥ  ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ   ΚΑΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΗ  ΤΥΧΗ  ΣΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ  ΜΑΣ

------------------------------------------------------------------------ 
Αναμένουμε  τις  πρωτάσεις σας   και με προσφορά υλικού  για ανάρτηση.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΜΑΖΊ ΜΑΣ:
e-mail : tzeferakoslp@gmail.com