=========================
ΑΘΗΝΑ
ΑΘΗΝΑ - ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ
============================
Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
===========================
{ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ }
{ Ο Χριστιανισμός διαδόθηκε με την χρήση
της Ελληνικής Γλώσσας, φυσικά όχι τυχαίως }
=================================.
--------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
===============================================
Α Θ Η Ν Α
===================================================================
Α Θ Η Ν Α
========================
Α Θ Η Ν Α
========================
------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Α Θ Η Ν Α
========================
=================================

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Α Θ Η Ν Α
Ορθόδοξη περιγραφή της εικόνας
της Γέννησης του Χριστού.
Ο ορθόδοξος αγιογράφος της εικόνας της Γεννήσεως πιστός στα δόγματα της εκκλησίας έχει δύο σκοπούς: να δείξει την θεανθρώπινη φύση του Κυρίου μας που αληθινά σαρκώθηκε από την Παρθένο Μαρία και να υποδηλωθεί ο πανηγυρισμός του ουρανού και της γης και γενικότερα όλης της κτίσης προς τον Δημιουργό της. Σύμφωνα με όσα διηγείται ο Ευαγγελιστής Λουκάς, η Παναγία «έτεκεν τον υιόν αυτής τον πρωτότοκον, και εσπαργάνωσεν αυτόν και ανέκλισεν αυτόν εν τη φάτνη».
Στο κάτω μέρος εικονίζεται ο Ιωσήφ μακριά από το βρέφο Απέναντι από τον Ιωσήφ εικονίζονται δύο γυναίκες που
Επίσης στην όλη εικόνα ιστορούνται οι ποιμένες που υπενθυμίζουν αμέσως την μορφή του καλού ποιμένα, του Χριστού, αλλά συμβολίζουν και το τμήμα το ιουδαϊκό.
Επίσης οι Μάγοι έφιπποι αντιπροσωπεύουν τους ειδωλολάτρες, που θα αποτελέσουν την από τους εθνικούς προερχόμενη εκκλησία. Οι Μάγοι εικονίζονται με διαφορετική ηλικία για να υποδηλωθεί ότι ο Χριστός φωτίζει όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από ηλικία.
Τέλος η μοναδική ακτίνα που εξέρχεται από τον ουρανό και καταλήγει στο σπήλαιο πάνω από το βρέφος, σημαίνει την μια ουσία του Θεού αλλά χωρίζεται σε τρεις λάμψεις, για να προσδιορίσει τη συμμετοχή των τριών προσώπων στην θεία οικονομία της σωτηρίας.
|
========================================
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου